RdvanDilanGke Doğumuma 10gün yada 15gün var en fazla ama çok fena grip oldum ne yapsam düzelirim fikri olan var mı acaba??
iremacar RdvanDilanGke direk doktora cik kulak burun bogaza bronslarim dolmus olabilir sinüzlerin serum versinler antibiyotiğe başla sezeryan olacaksan aksatma ufak ni hapşırmabile mahvediyo insani
Alinmavi RdvanDilanGke gece yatmadan pekmez ic kasik kasik, gun icinde sirkeli sarimsakli kelle paca corbasi, tavuk suyu corbasi, balli zencefilli limon suyu, ihlamur, bol sivi ve full dinlenme