Vcylmz benim de o haftalarda başladı bel ağrılarım normalde de vardı fıtıktan dolayı ama o sıralar arttı 24 haftalığız yine arada çok şiddetleniyor. Rahmin büyüyor ve vücut ağırlık merkezin değiştiğinden dolayı ağrılar normal o haftalarda dinlenmen bol su içmek gerek 20li haftalarda yürüyüş yaparak hafifletebilirsin zaten doktor gerekli bilgiyi verir 😇korkmanı gerektiren bir durum değil ama konrtole gittiğinde şikayetini söylersin daha detaylı anlatır doktorun 😇