berilveannesi bende kımyasal gecırdım gecen ay tam 31 gun oldu Ogun adet oldum normalde dongu 28 5. Gun görünüyordu adetın ama kanamanın 31. Günü bende cok endıse ettım normalmiş ılk ay yada bır kaç ay doktorum olursun bekle demıstı 10 . Güne kadsr olmaz ısen gel demıstı
Cok stres yaptım sen rahat ol bence olursun