Gamzebrs maalesef ben kimyasal gebelik yaşadım her 2 günde bir kan verdim az az yükseldi ilk 58di 10 gün sonra ancak 297 oldu kürtaj dediler çok korktum ama adet kanamam başladı yinede ben kötü geçirmiş bi örneğim sonradan hızla yükselenler çok daha fazla allahtan Ümit kesilmez inşallah seninki birden yükselir görürsün bebişini 💚