Umudumhepvar Merhaba kizlar, bugun randevum vardi gittim 4+6 gozukmedi kesem bu haftalarda gozukmeyip sonradan gozuken oldumu cok uzgunum yine saglikliksiz mi diye:(
melekimserra Umudumhepvar canım betanın 3000 üzeri olması lazım karından görünmesi için benim 5&5 de göründü ancak yoksa vajinal bakılıyor benim birinci bebeğimde 2400 dü görünmedi vajinal bakıldı ikincide akıllandım 3000 İ geçmeden gitmedim
Bsrrsb2131 Umudumhepvar bende de o zaman gözükmemişti beta değeri ve daha çok geç döllenme değilse 5 /6 da kese gözüküyor
Nese86 Umudumhepvar Yurtdisinda 6 7 haftalık olmadan zaten bakmıolar ultrason ile görünmez diye o zaman bile sadece alttan bakıolar.Karindan 5 aydan itibaren bakmaya başlıolar.
minikprensess Umudumhepvar hıc üzülme canım benimde gözükmedi 6+1 de gördüm ultrasanda niye gözükmedi hatta vajinal ultrasonda kalp atışını bile duydu