29+5 haftadayız sol tarafımda bir ağrı var daha çok bir batma,yanma hissi oluyor. Bebişte çok aşağıda hareket ediyor. 5 gün önce kontrolümde doktor sancı gördü ve bebek baş aşağı duruyor dedi nst yönlendirdi orada sancım çıkmadı. Şimdi de korktum böyle olunca var mı böyle bir durum yaşayan ?