Edanuraksoy Benim zorunlu sezeryan 5900 ama normal doğum da 6400 olması lazım testleri bende bilmiyorum kontrole gidince sorsam iyi olur Fatih Tuncele gidiyorum doktorumuz için Karataş sadece çünkü 2 arkadaşımın takibini ve doğumunu yaptırdı aşırı memnunum ilgisi alakası Gönül rahatlığıyla gidiyorum canım doktorum ya 🥰🙏🏼