Ponyo bn aynısını yaşadım tansiyonum düşüp yükseliyordu doktorum tansiyon takibi istedi günde iki defa sabah aksam olcuyordum 38 . Haftaya girince sezeryanla aldı tansiyonum olmasaydı normal doğuma hazrdi bebeğim normal doğum ypicktim ama tansiyon yuksekligim vardı doğum ypicagim günmerdiven çıkmama rağmen tansiyonum 17 oldu doğuma girdim doğumdan sonrada üç gün yattım hastanede tansiyonum düşmediği için sürekli dil altı veriyorlardı üç gün boyunca gece gündüz tansiyonumu olctuler sonra çıktım bı kaç gün tansiyon ilci içtim sonra geçti çok şükür