Kızlar bu sabah hastaneye gittim kadın doğuma randevu yoktu belki sıra alarak girebilirim diye düşündüm am oda olmadı. Acile gittim ordan yönlendirirler diye acilde ki doktor beta istedi neymiş beta bakılmadan kadın doğuma gidemezmişim neyse verdim kan eve geldim. Geçen hafta pazartesi değerim 2014 çıkmıştı şimdi ki değerim 14191 çıktıı sizce güzel bi arts mı bir hafta araya göre. 4 hafta 5 gün. Bide kahverengi lekelenme bazen yoğun hafif ağrı normal mi progestan kullanyrm ama lekelenmem bir türlü kesilmedi endişe ediyrm artk