Pelinnn7  Merhaba bu yataktan kullanan var mı doğumdan hemen sonra evim küçük olduğu için sallamalı beşik falan almak istemiyorum sizce bu model kullanışlı olur mu kullananlar yazarsa sevinirim
iremss Pelinnn7 ben kullandm memnun kaldm ama 1 yaş civarı bebek istemiyo küçük yatak değil ama bebeler daha rahat istiyo o dönem bn oda ayırdıpm için bana 1 sene yetti
MerveeD Pelinnn7 1000 TL ye düşmüştü gecen hafta için de trendyolda minderi filan almadık cok pısman oldum sımdı cok arttı fiyatı
Pelinnn7 Cananyildiz teşekkür ederim eşime atiyim bir görüp almak istiyorum aslında ama fotograf yüklemeyi bilmediğim için böyle yaptım 😂
Yaren63 Pelinnn7 Hayır sepet beşik almıştım ben onu kullandım sonra buna geçtim ama doğumdan hemen sonra da kullanılabilir bence
Cananyildiz Pelinnn7 anladım bende bunu beğeniyorum ama trendyoldan alacağım bize daha çok var 🙈 özellikleri ayni ve alıcıların eklediği canlı görseller var oda baya etkili oluyor
Pelinnn7 MerveeD bizimde daha 4 ayımız var ama herşeye çok zam üstüne zam geliyor alıp koysak mı dedim
Pelinnn7 Eslemezgi durdu mu peki bebişiniz rahat salıncak yada sallanan beşiklerden aldınız mı ekstra