Haticevrl İzmir’i bilemicem ama bende 3 sene önce sezaryen doğum yaptım, şmdi de 36 haftalık hamileyim, normal olsun çok istedim ama dr iç dikişlerinden emin değilim, doğum sırasında bi sıkıntı yaşarsak müdehale edemem o yzden önermiyorum dedi. Parasından değil neyse parası verirdm ztn gözden çıkardım parasını ama kendimi de riske atamazdım. Normalde 3 yıldan snra tıbben mümkün ama kişiye göre değişen bse, dr çok önemli bu konu da.