38+0 haftamda doktor kontrolüne giderken hissetmiş gibi çok endişeli ve korku içindeydim annemle eşim vardı yanımda doktora kontrole girdik suyun çok azalmış dedi nst de bebişin kalp atışları o kadar hızlıydı ve o kadar cok sancım çıktı ki bebişte makat gelişti acil sezaryena alınmam gerekti evimle hastane yakındı geldik banyomu yaptım valizimi ikramlıklarımı alıp hastaneye gittik o kadar korkuyorum ki sezayenden doktora direk beni bayılt dedim oda yapamam belden uyuşturup seni uyuturum dedi sonra benim kanım alınır damar yolum acılırken ebeye dedim cocuk dogmadan uyuyatamazlar dedi beni aldı bi korku tekerlekli sandalyeyle hasta bakıcı geldi beni oturttu eşim normal doguma bile giremem derken bende yanında durcam bende gircem demeye başladı ama sezeryanda almadılar ameliyat haneye kadar elimi tutup hiç bırakmadı biraz heyacanımı aldı ameliyat haneye girdik anestezi doktoruna beni direk bayılt dedim neyse otutturdular igneyi yaptılar hiç hissetmiyosunuz bi yandanda sakinleştirici serum taktılar ben uyuşmaya başladım ama nasıl korkuyorum sonra uyumuşum bi anda uyandım ben dogurmucam istemiyorum bırakın omzum cok agrıyo diye aglamaya başladım paravandan doktorum kafasını cıkarıp bebek dogdu korkma diye beni sakinleştirirken bebişimin sesini duydum cocuk doktoru gelmiş onu kontrol etmiş seviyodu sonra benim yanagıma koydular minnak kızımı o an uykuya dalmışım tepki veremedim sonra uyandıgımda başımda bir sürü hemşire vardı ameliyatta nefesim kesilmiş korkudan hemşirelere direk kızımı gördünüz mü dedim nasıl dedim bide sanki ameliyatta aglama krizine girmemiş gibi sedyeyle odama gecerken herkese görüşürüz kolay gelsin diye bagırıyodum çıkıncada herkes toplanmış kapıya ben geldim ben cıktım diyodum eşim aglıyarak bekliyodu direk geldi elimi tuttu sarıldı odada uyuşuklugum gecene kadar cok üşüdüm başkada hiç bişey hissetmedim sonra kanamam oldugu için adet sancılarım başladı cok hafif uyuşuklugum geçti diyorum bumuydu yani korktugum ne başım agırdı ne belim sadece omzum cok agırdı onun için agrı kesici vurdurdum oda geçti sondayı ne zamn taktıklarını bilmiyorum ama cıkartırkende hiç anlamadım sadece karna bastırınca cok acıdı oda 1 saniyelik bişey giydirip yürütmeye çalıştılar dikişlerim cok yandı ama yürüdüm o gün wc ye gittim gazımı cıkardım tuvaletimi bile yaptım eşimle annem kaldı yanımda annem bebişe eşim bana baktı sürekli yürüttü yemegimi felan yedirdi ertesi gün her saat başı yürüdüm eve gelince banyomu yaptım uyudum sabah olunca ayaklandım 5. Gün hatta annemi eve yolladım herşeyimi kendim yapmaya başladım cok korktum ama şimdi 15 gün oldu normal hayatımıza döndük allahım herkese hayırlı dogum nasip etsinn.. 🐣🥰