TugbaKnalada Ben 28 haftalığım yeni yeni tamamlıyoruz. Hala eksiğim var. Tatil sebebiyle annem yanımda o yüzden erken başladık almaya biz de. Eşimle yalnızken hiçbir şey almamıştık acelesi yok siz de yavaştan başlayabilirsiniz. Antalya’da yaşam kolaydır ;)
Hastane ve doktor tercihinizi iyi araştırarak yapın, gerisi çorap söküğü gibi gelir zaten.
Ben doktorumu bebekten önce buldum, hamile olduğumu öğrenince de içim rahat bir şekilde gittim. Karı koca aynı hastanedeler ikisi de alanında uzman, Bay/Bayan hangi doktoru istiyorsanız ona göre tercih yapın derim en baştan. 😍