Benim de bat 21 şubat. 7 gün kala normal kaset test yaptım meraktan ama negatif. Bekliyorum henüz ama hiç belirtim yok. Bazen kasık agrım oluyor ama çok hafif. İlk hamileliğimde bıçak saplanması gibi kasık agrısı ve çok fazla göğüs ağrısı vardı asla dokunamıyordum. Onun için sanki hamile değilmişim gibi geliyor beklemedeyim…