Busr21 benim yıllardır sağlık sigortam var şuan allianz. Evlenince eşimde pakete dahil oldu. Oğlum doğdu sigortalı doğuyor zaten pakete eklemdi. Şimdi kızımda aynı şekilde. Ama benim genel sağlık ve tamamlayıcı var. Doğum paket değil. Herşeyimi karşılıyor. Ben hiç ücret ödemeden 9 ayımı geçirip doğurup çıkıyorum. Oğlumu sadece 50 TL ye doğurdum 😂 oda 2 refakatçı kaldı. 1 refakatçının yemek parasıydı 🙈 hangi sigortadan ziyada aldığınız paket klozlar önemli. Benim doktorum özel muayenehanesi var ve anlaşmalı hastanede doğum yaptırıyor. Hiçbirini ödemiyorum.