Kızlar ben dün doğurucam sandım çünkü kontrol vardı geçen hafta 2 cm açılma vardı doktor alttan tekrar baktı dedi ki iyice açılmış canım sen bugün yarın gelirsin lekelenme olursa korkma dedi eve geldim hafif leke oldu sonra akşam bi baktım akıntıyla beraber kan geldi yani nişanım da geldi bi kaç kere kasıklarım ağrımaya başladı bende tamam dedim akşam geliyor bu ağrıdı ağrıdı geçti bakalım doğum yakın ama ne zaman 🐥