baby89 Ne güzell .. çünkü insanın aklına takılanlar gün içinde olumsuz yaşadığı şeyler olabiliyor benim doktorum genelde asırı kısa ve net cevaplr veriyor.
Nisrem baby89 Nurcan hanimda aslinda kisa ve net cevaplr veriyor ama bnm icin onemli olan cevap veriyor olmasi dusunsenize hergun her hastasinin birsey sordugunu onlarda isin icinden cikamazlar bnce cevap veriyorsa cok takilmayin buda gzl bise cunku