Beste19 ftmknd bizde de kan uyuşmazlığı tespit ettiler araştırma hastanesinden ve bana iğne yaptılar kalçadan sadece bu kadar
Totuu Benim doktorum test istemedi fakat 28. Haftada bi igne yapacagini soyledi.testsiz filan direkt igne yapilirsa bir zarari olur mu diye dushunuyorum((
Aytug Totuu bi zararı yok canım benim ilk gebeliğimde yapmıştı test doktorum ikinci gebeliğim şu an test falan yaptırmadım direk 28.h iğne vuruldum önlem amaçlı bi iğne o zaten zararı olmuyor
Kayra48 Bizde de kan uyuşmazlığı olduğunu ilk haftadan beri söylediler 28. Haftamda test yapıldı sonuç negatif çıktı iğne yapıldı doktorum doğumdan sonrada olacağımı söyledi.
Hayalll ftmknd benim ikinci yaptirisim cunku 28.hfdada ignesini yapmasi gerekiyordu araya bayram girdi p.tesi olacaz ignemizi kismedse 30.hfdada yani indirect testine ozelde 50 tl odedim ilk 3 aylikken bir de gecen gun odedim 50tl yine test sonucu gelmedi dha
Denizkizi ftmknd bızde de kan uyusmazlıgı var devlete de gıttım ozeldeyım suan test falan ıstemedıler kanama olursa ıgne yaparız yoksa 28. haftada olucak dendı
Esesli ftmknd nasıl yapmıyorlarmış ya ben kaç ay yaptırdım devlette bu testi. Gittiğim iki öZelde de 10-20 tl arası değişen birşeydi fazla tutmamıştı
Ayseayse5664 ftmknd bizdede var sadi konukta test yaptılar iğne yazdılar 2 saat içinde yapmamı söylediler yaptırdım Doğum acilde ama doktor 3 kez falan yapacaksın demedi Doğumdan sonra hemşirelere söyle onlar sana iğne yaparlar gene dedi
Denizkizi ftmknd ılk gebelıgımı ogrendıgım de devlette ucretsız ozelde 30 tl ye yaptırdım ekstra bska test ıstenmedı.. Sorunu yanlıs okumusum 😊😊
Denizkizi Bhrbhr canım ılk gıttınde yapmıslardır sen bılmıyosundur belkı doktoruna gıttıgınde sor sonucunu acıklaması lazımdı kolundan kan alınmıstır uyusmazlıga da bakıyolar .. Anne ıle bebek arasında kı kan etkılesımıne bakılıyor .. Sorun cıkmazsa ve kanama olmazsa doktorun uygun gordugu tarıhte ıgne yapılıyor ..
Bhrbhr Denizkizi evet canım bende hemen o testlere baktım zaten yapılmış ama 15.haftayım tekrar yapılmadı 16.hafta sonunda tekrar hatırlatırım doktora
Totuu Aytug tesellurler canim.bende daha ilk hamilelik,endisem su ki,belki hic ihtiyacim yokken igne yapicak olmasi.test yapsaydi bilirdik ihtiyacim varmi yokmu.cunki ablamda da vardi uyusmazlik ama ne 1 ne de 2. Hamilelikte hic bi igne olmadi
ftmknd Esrakalay valla canim doktor benden test istedi daha sonrada igne yapilacagini soyledi istersen bi doktoruna sor👼🏻
Aytug Totuu olsun canım endişelenme doğum sonrası da vuruyorlar hatırlatmayı unutma hastanede doktoruna canım .çünkü kan uyuşmazlığı düşük erken Doğum vs yapabiliyor
papiarya Kızlar ben son ayına giriyorum doktor bir test istedi eşim şehir dışında olduğu için kan grubu belgesini getiremedi ama doktor testi yaptı önemli bir şey değil ister diğer kontrolünde getir kartı ister doğumdan sonra 72 saat içinde yaparız dedi rahat bir şekilde.. önemli bir konu mu bu 🤔