Yonca-erol bir şey söylememesi şaşırtıcı acaba çok aşağıda degilmiki🤔Benim ilk 20 hafta rahim ağzını kapatıyordu.Ağır iş yapmam,ağır kaldırmam,ev süpürmem,cinsel ilişki yasaktı çamaşır sepeti bile kaldırma dedi doktor.Sadece yemek yaptım,evimi toparladım o kadar.Sonra çıkmaya başlamış yavaş yavaş dikkatli olmak şartıyla yasaklarımı kaldırdı.Ama benim iki kere kanamam olmuştu.Siz de dikkat edin bol bol uzanın gün içinde oraya baskı yapacak şeylerden sakının inşallah sizinki de çıkar.32.haftaya kadar gözlemleniyor durumu.Çıkmazsa sezaryen doğum oluyor