1oguzannesi 1234seda sanırım bu haftada normal . Bende aynı haftadayım zaten öyle aşırı aktif bir bebek değildi ama bu haftada iyce hareketleri azaldı . Herkes normal olduğunu söyledi. Yerleri daraldığı için kilo aldığı için kırmaşamayacak haldeymiş 😄🤷