bluees1207 RabiaaaH ben kullanıyorum elenetal 2 kullanıyordum onu artık bulamıyoruz diye regenesis max a geçtik
BrsnAy27 RabiaaaH ben kullanıyorum hamileliğin başından beri çok güzel bir vitamin içinde hersey mevcut bebeğe güzel kilo yapıyor size yapmaz. Süt yapıcı özelliği bile var doktorlar tavsiye ediyor doğuma kadar kullanicam
Haticecakirr RabiaaaH evet etkisini gördüm ama iştah yönünden değil ben toplamda 10 kilo almıştım ama bebeğime aldırmıştı hamileliğim boyunca ama enerjimi yükseltiyordu onu içmeyi unuttuğum günler kesin modum düşük oluyordu halim olmuyordu
papatya56 RabiaaaH 14 haftalıkken kullanmaya başladım benim şimdiye kadar hiç mıdem bulanmadı çok şükür hep iştahım açıktı ilaç öyle açmadı
mina2650 RabiaaaH Ben de 13. haftamdan beri her gün bir tane olacak şekilde kullanıyorum. İştah açıyor mu bilemiyorum açıkçası. Ama Omega-3 takviyesi olduğu için önemsiyorum.