aasesa Seymaa30 düştüm 36 haftalıkken hemde, bacaklarım iki tarafa ayrıldı resmen 🙈 şimdi gülüyorum tabi ama o zaman çok korkmuştum doktora danıştım kontrol edildi bir sıkıntı yok çok şükür, bileğim burkuldu bi kaç gün onu çektim sadece
Seymaa30 aasesa Geçmiş olsun CNm hamile olduğu zamn insan bana olsun ona bişey olmasın diyor vicdan azabı işte annelik duyguları hamileyken yükleniyo☺️
Seymaa30 Hepinize çok teşekkür ederim kızlar içimi rahatlattınız deneyimlerinizi paylaştınız zaman ayırıp cvp verdiğiniz için hepinizden allah razı olsun🤲🏻
Gzm23 Seymaa30 Amin canım benim aynen şükür ki valla hep duamdır rabbim buradaki ve başka yerde ki hamiş Annelerin bebişlerini sağlıklı bir şekilde kucaklarına almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏🌸🌸😇😇
Cotanakk Seymaa30 ben öyle bir düştüm ki heryerim morardı merdivenlerden kaydım yani bir değil birden fazla kez darbe aldım popomdan doktor karnına darbe almadıysan bir şey olmaz dedi olmadı da çok şükür
Brcnalprslnlblg Seymaa30 doktoruna danış karın üstü düşmediğin zaman çok korkma demişti doktor bana ben de düşmüştüm ama daha ilk üç ayın içindeydi. Geçmiş olsun
Seymaa30 Brcnalprslnlblg teşekkür ederim canım 6.aya girdim çok şükür en azından bebek biraz daha büyük
ahmetinoznuru Seymaa30 Allah razı olsun🌸 bayaa kötüydü ama suçluluk hissi daha bi kötüydü ben neden iyi bakamıyorum ona neden dikkat etmiyorum diye çok üzülmüştüm Rabbim cümlemizi evlatlarımızı korusun sağlıcakla kavuşalım İnşaAllah 🙏🏻
elifinilki27 Seymaa30 Amin inşallah canım ya dikkat etmek gerekiyor eşim artık anlıyı dengem bozulacağı zaman tutuyo beni 😂😂