Anneoluyorummmm ben bebek kilosuna odaklandm sonra normal doğum düşününce dur dedim akışına bırak 😂 benm kızım olacak, erkek bebekler kilo boy önde gider genelde, maşallah kilosu güzel ben daha mutlu oldum 🤗 bebisler iyi beslensin büyüsün ler, sağlıkla doğsun inşallah 🤲🧿