Mevludedamgaci Hilal56 evet canım 1 haftadır vücudumda kaşıntı var dün kan tahlili ve idrar tahlili verdim temiz çıktı bu sabah da safra asitleri için verdim bakalim bekliyorum
Hilal56 Mevludedamgaci ben de uzun süredir var ama cildim çok kuru benim şimdi daha arttı çok zor bir durum sürekli kaşınmak :(
Gamzeyasarr Bende yaptırdım 2 saate çıkmıştı özelde normal çıktı değerler🙄 doktor zyrtec verdi şuan o biraz iyi geldi o da rahatlatmazsa kortizon iğnesi yapacaktı😬 bende uzun zamandır çekiyorım bütün tahlillerim temiz 😬
Mevludedamgaci Gamzeyasarr çok geçmiş olsun gerçekten zor bir durum uyuz salgını var diyorlar ama bilmiyorum anlamadim 🙄
Gamzeyasarr Mevludedamgaci doktor uyuz olsan eşine bulaşır dedi hamilelikten dolayı vücut reaksiyon gösteriyor olabilir dedi zyrtec de iyi belge çık şükür ben bir de kükürt sabunu aldım onla yıkayıp vücudumu kremliyorum kurulukta kaşıntı yapabiliyormuş çünkü bilginiz olsun