deletedmom734 yatıp kalkmak 😣 işkence gibiydi çok ağrılı geçti. Oturmak daha rahattı hep oturdm öylede ödem oldu. En iyisi yatıcaksınız ve katı şeyler bi süre yemeyin karnınız şişiyor çünkü dikişlere baskı yapıyor çok ağrı oluyor. Ben hata ettim yedim. Aklınızda olsun☺️