Bebeklermelektir 6 hafta 5 günlük hamileyim bugün doktora gittik alttanda muayene etti kalp atisi duyulmadı. Gelişimi güzel ama bugün duymak lazımdı cuma günü bidaha gel dedi. Böyle olup kalp atışını duyan oldu mu
Lavantakokusu Bebeklermelektir benimde ilk duyulmamıştı bir dahaki kontrolde duyulmuştu stres yapmayın bebişiniz bence orada Allah gönlünüze göre versin 🌸
Htc0606 Bebeklermelektir gelişimi güzel dediyse duyulur inşallah nasipse canım benimkinin duyulmayip gelişimi 2 hafta öncesinde kalmıştı. Rabbım korkunu sevince çevirsin inşallah
Bebeklermelektir Happymami çok teşekkür ederim o kadar kotu oldum ki kimisi duyulması lazımdı başka hastaneye git dediler
Happymami Bebeklermelektir Bana da öyle dediler duyulmazsa alacağız kürtaj olursun dedi doktorum 8.haftada duyduk çok şükür herkesin ki bir olmuyor demekki🌸
Bebeklermelektir Happymami o zaman erken daha duyulmamasi çok normal. Sabahtan beri ağlıyorum cuma da duyulmazsa tam 8. Haftayı bekletirim