Tugba20 Kızlar utanarak soruyorum ama benim sürekli gazım oluyo sizde de böyle bişey oldu mu yada var mı ne yapabilirim gaz yapan yiyecekler de yemiyorum aslında doktoruma söylemeli miyim bunu şimdiden teşekkürler 😄
Ozge1008 Tugba20 canım bende öyleyim. Sürekli şişiyorum gaz sancısı çekiyorum. Doktorum bakliyat çikolata falan yeme dedi ama yediğim her şey gaz yapıyo. Yaz günü ayaklarımdan çorap eksik olmuyo üşütmeyeyim diye ama hiçbir şey fayda etmiyo malesef
sudamlasi Tugba20 doktora söylemene gerek yok yani normal gebelikte. Gelince sal gitsin yoksa sancı yapar😄
Neroizm Tugba20 niye utanasiniz biz insan dunyaya getiriyoruz, her yigidin harci degil oluyor bunlar elinizde degil ki. Dulcogas diye bir hap var organik oldugu icin hamileler kullanabiliyor. Deneyin isterseniz.
Tugba20 edasteff bende çekindim ama sonunda cesaret geldi sorayım dedim sonuçta doğal bişey ayıp değil 😁😂
Tugba20 Neroizm doğru ama insan yine de çekiniyo bi doktoruma da sorayım sıkıntı olmazsa söylediğiniz ilacı kullanıp deneyeyim bi