tucee-98 Biz 17+4’üz ama benim göbiş önden gidiyor, arada kusmalı günlerimiz olmasına rağmen böyleyse yediğim zaman nasıl olacağını düşünemiyorum😂🧿Sizleri de görelim 😍 https://resimyukle.io/r/gbEtNeomLS
MTugba tucee-98 bende yarın 17 olucam minicik göbüşüm vardı sorun ediyordum. Tek değilmişim allahtan ☺️
gulfemsvnc tucee-98 https://resimyukle.io/r/PrPov74bmg 32+4 göbeği🤪 kuzu yutmuş yılan gibiyim hareket edemiyorum😂
Dilara95 Ozlem2206 canım merhaba saglıkla al kucagına ınsallah benım sorum olacak konu dışı ıphone 6 mı senınkıde sarjın nasıl gıdıyo cok cabuk bıtıyo benım pil performansı 86 gosterıyo aslında anlam veremıyorum 😫
tlyla CansuDRY 13 haftada göbek oluyor mu ya bende azıcık var ama bebekten mi yoksa normal halim mi bilemedim çünkü bebek yokken de bazen böyle şiş olabiliyordu 😬😬
alparslanin_annesi 0108Bir_Prens_Annesi 27 hafta olacak ben bu yorumu görmemiş olayım 😂 bende de yok😅
elifinilki27 tucee-98 https://imgyukle.com/i/EEewBG 30+0dayız kocaman oldu göbüşüm bolca da tekme yiyiyorum 😂😂
tucee-98 elifinilki27 Ben henüz hareketlerini hissedemiyorum, arada bir böyle hisseder gibi oluyor tam anlayamıyorum çok heyecanlıyım ilk ne zaman tam olarak hissedeceğim acaba 🥰