39+4 dogum yaptim yüksek atesim vardi ve coronaymişim bebegi sezeryanla aldilar cocukta pisligini yutmus bh sebepten gozetim.altina alindigi söylendi ertesi günde ögrendikki cigerlerinde de kanama var kanında enfeksiyonu yuksek bu durumlari yasayip özellikle akciğer kanamasını bebeği iyileşip hastaneden çıkan anneler var mı 😓