cigdemkorkmaz Doğumdan sonra eve dönüşte ne giydiniz pijama vs herşeyim tamam ama buna karar veremiyorum yanıma normal bol bi tişört ve hamile taytımı alsam olur mu? Yoksa elbise gibi bişey mi almalıyım
Gzmhsyn cigdemkorkmaz gittiğim kıyafetleri geri giymeyi düşünüyorum pislenmez herhalde zaten çıkcak orda doğuma hazirlanırken
cigdemkorkmaz Lavantakokusu ben de böyle yaparım büyük ihtimalle ya tayt sıkıntı olmazsa hamile taytımı giyerim
Lavantakokusu cigdemkorkmaz rahat oluyor hem karnın tamamen gitmiş olmuyor o yüzden rahat oluyor baya, denendi onaylandı 😌🌸 sağlıklı doğumlar dilerim
Yamantosunannesi Mevsime göre değişir şimdi ben bu ay doğum yapacağımdan triko bir salaş takım tercih edeceğim
twobabymommas cigdemkorkmaz Benim doğumum normal oldu yaza denk geldiği için elbiseyle çıkmıştım çok rahat ettim
cigdemkorkmaz twobabymommas nisan başı benimde, tayt üstüne oversize bi triko tişört gibi bişi alırım sanırım duruma göre