Kızlar merhaba. Hamile olduğumu cuma günü öğrendim adet olmam gereken tarihte ve beta 24 çıktı bugun tekrar gidicek 4 kat artması gerekiyor kan vericem ama sorum şu 2 gün oldu bugünle bi hafif kahverengi lekelenmem var böyle pas lekesi gibi çamaşırımı batırıyor normal mi bu ?