Soyguncular daha ne olucak. Bebeği eve götürebilecekken bir problem bulup devletten para almak için bebeği küveze koyan vicdansızlar…Zaten muayene ücretleri yeterince yüksek meblağ iken pandemi, ekonomi, dolar şu bu zırvalıklarla muayene ücretlerini iki katına çıkarmış aç gözlü işletmeler… Hastayı müşteri olarak görüp gereksiz tahliller yaptıran dolandırıcılar. Bu kadar yeterli mi canım?