Kamile_Murat Kizlar ben 4 haftalik hamileyim belirtim olarak sadece kasik ağrim var böyle adet olacakmişim gbi arada bir de karnim batişir gbi bisey oluyo başka biseyim yok durumum normal mi gdyo cok korkuyorum ilk gebeliğim
Nazlimom Kamile_Murat normal benimde ozamanlar adet olcakmısım gibi kasıklarım ağrırdı sağlıkla gelsinler♥️