Kızlar gebeliğimin 8. Haftasındayım ve ilk tetkikler varya (açlık kan şekeri, toksoplazma, …) Gibi 10 12 adet tetkik istedi doktorum bunu devlet Hastanesi’nde yaptırmak istiyorum. Direk labaratuvar bölümüne gitsem yaparlar mı yoksa devlet hastanesi kadın doğumdan randevu alıp o mu beni yönlendirecek? Hiç bi şekilde randevu bulamıyorum 1 haftadır da