Melek__55 Ne nişan geldi ne sancı var ne yalancı sancı var sadece bir cm açıklık sizde durumlar nasıl 😵 bacaklarım aşırı ödemli katlanmıyor normal doğuma engel mi acaba 😏
PrensesFiona Melek__55 canım biz senle aynıydıkhaftasıyla günüyle hatırladım. Ben 38+0 da doğurfum. Bol hurma yedim. Ahududu yaprağı çayı içip egzersiz yaptım. Bunların faydası olmuş olabilir. Benim bacaklarımda çok ödemliydi doktorum normal olmaz demedi. Benim suyum geldi açılmam olmadığı için sezeryan oldum.
Morprenses Melek__55 38+3 bende de hiçbir belirti yok ayaklarım ödemden gerilmekten kaşınıp duruyo 🤣 açıklığını nasıl farketti doktor ben en şok gittim ultrasonla baktı sadece sancıma baktı bir de
camellia Melek__55 41+0 da 2 cm açıklıkla sancım suyum vs gelmden normal doğuma alındım hayalim hep evde sancımın tutup suyumun gelip hastaneye gidip doğurmaktı ama olmadı 😂 sizin olur inşallah
Melek__55 PrensesFiona gözün aydın canm bende bir doguraydım hergun hurma yıyorum yürüyüş başta yapmdm son haftalarda yapyorm ama ne fayda 😒Dua et dogurym artık sağlıkla alim kucağıma 🤗
PrensesFiona Melek__55 1 cm oldu 6 saat suni aldım plates topuyla egzersziz yaptım artmadı.Suyum geldiğinden enfeksiyon kapmaması için sezeryan oldu.
Melek__55 TatlisBirAnne Linalinaa açılma varmı peki ne olck halimiz böyle 😥 ben bacak ağrısından ödemden mahfoldum artık
Linalinaa Melek__55 cnm dewlete gittiğim için çatı muayenesi yapılmadı yarın kontrolüm War bakalm ne olcak sadece kaslmalarim disnda bse yok
Pinar-25 Bende 38+6 oldum kaç zamandır yalancı sancı cekiyorum ne su ne nişan geldi dün alttan bakıldım rahim yumuşak açılma yok dediler hurmadır egzersizdir deli gibi yapıyorum iş güç yapıyorum hiç oturmuyorum ama gram faydası olmamıs
Melek__55 Pinar-25 bende on gündür sürekli gidip geliyorum hurmada yiyorum acele etmeyelim canm daha bir haftası var zamanını bekliyor belki😂
Melek__55 PrensesFiona canm benim bir cm açılmam vardı eve yoladılar sana niye sancı verdiler ki okdr az açılmada
PrensesFiona Melek__55 suyum gelmişti dediğim gibi bebek enfeksiyon kapmasın diye. Senin suyun gelmemiştir eve yollamazlardı yoksa.
Melek__55 PrensesFiona anldm canm nasl anladn suyunun geldiğini bende bazen sızıntı gibi bisy gelyor akıntı mi sumu anlamıyorum iki gün önce bebeğin suyu iyi dedi ama
PrensesFiona Melek__55 su birden boşaldı benim. Ped takmasam imkanı yok duramazdım devamlı akmaya devam ediyor ama kiminin sızıntı şeklinde de gelebiliyormuş. Bu yüzden en doğrusu sık muayene.
Melek__55 TatlisBirAnne kaç haftalıksın nezmn açılmana bakıldı ödem olmaması için yaptığın bisy varmı