Fatmaens34 Kızlar İstanbul’da oturuyorum ve 38 haftalık gebeyim özelde takipliyim devlet hastanesine hiç gitmedim doğumum başlayınca devlet hastanesine gitsem direk kabul ederler mi yoksa illa takipli mi olmam gerekiyor
babygeldi Ben ederler diye düşünüyorum ya doğumu başlamış bir kadını sen buraya hiç gelmedin diye kapıdan gönderecek halleri yok ya