Zekiye079 Merhaba anneler doğumum yakindiir bir tane kız çocuğum olacak ama ben isim bulamadim bana isim önerir misiniz ya önerirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler 😍😊
pelince34 Zekiye079 33. Haftadayım bende oğluma isim bulamadım. Ama kız olsaydı inci ismi hoşuma gidiyor.
Sumiire Zekiye079 Zeynep İnci Asel İpek Buglem Ebrar Eslem Nisa Serra Zehra Hüma Sare Eylül Mislina Lavin Yüsra
Eda157 Zekiye079 Yade isminin anlamını ?beğeniyorum. yad etmekten, hatırlamaktan geliyor. kızım olsaydı Yade, Naz ve Defne arasındaydım. 🤗
gulsonmez27 Ben Yasemin veya Zehra koyardım.Oğlum olacağı için kız isimleri hiç bakmadık canım ama bu 2 isimde kimi tanıdıysam çok güzel ve efendi oluyor tavsiye ederim
MissBus Vera ismini çok beğeniyorum. Kızım olursa ismi Vera olacak. Biz de erkek bekliyoruz. Bera ismini vereceğiz. Yanına isim arıyoruz biz de.