Ben bana iyi gelenleri söyleyeyim
Kefir her gün mutlaka bir bardak içiyorum
Sirkeli suya oturup 10 dakika bekledim pamukla da silebilirsiniz ama oturmak dha etkili geldi bana
Ve yoğurt sürmek o çok hafifletti dış acı kaşıntıyı ama elbettli bunlar geçirmiyor
Fitil kullanmıştım 3 adet 1 ay sonra yine tekrarladı artık çok kötü durumdaydı kesikler oluşuyodu kendi kendine sonra doktorum 3 kutu yani dokuz adet fitil yazdı onları kullandım öyle geçti çok şükür. O zaman hamile değildim ama hamilelikte de fitil veriyorlar doktorlar bi sorun yokmuş kullanmakta mutlaka gidin doktora. Hala her gün kefir içmeye devaö ediyorum yararlı bakterileri korumak için.