tospikaskim Hanımlar 20 lik dişlerim çok fena ağrıyor 2 tanesi. Diş etlerim çekildi bugün doktora gidcem. Artık çektirmek istiyorum bu dişleri çok da korkuyorum ama bilmiyorum. Hamilelikte diş tedavisi yaptıran diş çektiren var mı yardımcı olur musunuz
aksu5334 tospikaskim doktoruna sorman lazım. Dişimin 4de biri gitti benimde ağrım yok o yüzden randevu aldım dolgu koydurucam işlem yaptırmicam doğum sonrası bakarım diye🤷♀️ Ama çekim vs uyuşturma gereken işlemlerde kesinlikle doktoruna sor
Buse-5 tospikaskim diş çektirme için doktorundan kesinlikle onay al bende şuan diş ağrısı çekiyorum kanal tedavisi olucam. Adrenalinsiz anestezi yapılmasını önerdi kendi doktorum
B1983 tospikaskim ilk hamilleigimde kanal yapılmıştı 1 dişime ama ilk aylar deil sanır 6 ayliktim sorun olmadı
Lulikli tospikaskim doktorlar 1 ve 3. Aylarda çok önermiyolarmış ama 2. Trimester da sorun olmuyormuş doktorunuza danışıp yaptırın bence biran önce
tospikaskim aksu5334 büyük ihtimalle çekim flan olmaz uyuşturma olduğu için ama belki başka şlem yaptıran olmuştur benim gibi sorunu olup 😞 ne yapacağımı bilemedim
tospikaskim Buse-5 geçmiş olsun size de bugün gidcem bakalım ne diyecek doktor. Diş ağrısı çok kötü ya 😞
tospikaskim Lulikli evet bende 25 haftalıktayım. Erken doğum riski varmış diş rahatsızlıkarının ondan korkuyorum bende
ftmtly 34 haftalık hamileyim 4 anesteziyle kanal tedavisi yaptırdım bir zararı yok aksine o kadar agrı cekmek bebege daha cok sıkıntı verıyor
1sincaptanesi tospikaskim doktorum izin verdi de dişçi röntgensiz işlem yapmiyorum dedi röntgene de almadılar normal olarak o yuzden ara ara acı çekiyorum 84 günümüz kaldı sonrasinda komple bakım başlayacak
Elif0509 Allahım aynı sorun bende de var bi dişimin dolgusu düştü onun ağrısını çektim 10 gün neredeyse neyse o geçti kendiliğinden dünden beri de yirmilik dişim ağrıyo diş etim şişmiş ölüyorum ağrıdan bişey yiyemiyorum resmen 32 haftalığım nasıl dayanıcam ne yapıcam bilmiyorum
Cerenleyim Bende 13. Haftamda 20 lik dişimi çektirmiştim. İnanlmaz ağrım vardı uykularım kaçıyordu artık, doktorumda 2. Trimester döneminde problem olmayacağını söyledi ve çektirdim. İnanın enfeksiyon daha çok zarar veriyor
Asyanill Bugün çektirdim dişimi 27 haftalık hamileyim doktor ağrı çektiğimi duyar duymaz diş doktoruna gitmemiş söyledi ağrı çekmem daha sakıncalıymış kendi yönlendirdi diş hekimine doktorla irtibat halinde olarak işlem yapıldı son aylar ve ilk aylar sakıncalıymış sebebide diş tedavisi yapılırken kasılmalar başlarda düşük sonlardada erken doğuma sebep olur diye