Kızlar bu saatte uyumayanınız var mı bilmiyorum ama çarşamba günü kahverengi akıntım olduğu için hastaneye gitmiştim doktorum hiçbir sorun olmadığını söyledi ama dupbaston diye bi ilaç yazdı her ihtimale karşı o gün kesildi akıntım ilacım da dün akşam bitti . Bu sabah aynı şekilde kahverengi kanamam oldu ne yapmalıyım sizce doktora gitmeli miyim