Feray6161 17. Haftada olmuştum. Hafif atlattım. Strese girmeyin bu çok önemli. Ben birde başka şehirde yakalandım. Hemen acile gittim bebeğim iyi mi diye. kan ve idrar aldılar. Ultrasonla bakıldı. 10 günlük kan sulandırıcı kullandım. Bol sarımsak su, meyve çorba süt et ürünleri ceviz muz tükettim. Hep ayaktaydım korkmayın Allah ın izniyle inşallah geçecektir çok geçmiş olsun