Feyz-al Arkadaşlar 2. Gebeliğim.. ilkinde de çok bulantım vardi. Zofran kullanmıştım. Şimdi de zofer kullanıyorum . Ama geçmiyor. Başka bi bulantıyı kesen bişey biliyomusun
Gamzekrkc Feyz-al merhaba benimde ilk hamileliğim 8. Haftadan sonra bulantılar iştahsızlık kokulara karşı aşırı hassasiyet benide çok kötü yaptı hala daha devam ediyor onzyd 4 mg kullanıyorum iyi geldi onu alınca 40 dk hiçbişey yiyip içmiyorum ki kanıma karışsın