Agul- Haftamda doktor suyun biraz fazla olduğunu ancak bebeğin iyi olduğunu söyledi böyle bir durum yaşayan varmı arkadaşlar ??
okuyor Agul- benim de suyum fazla. Gebelik şekerinden suphelendiler ama çıkmadı. Bebek iyi. Tatlı ve karbonhidrat tüketme dedi doktor
twobabymommas Agul- Benimde 20. Haftadan beri fazla 26. Haftadayım bebek iyi şeker de yok genetik olabiliyormuş erkek bebeklerde daha çok oluyormuş, cumartesi kontrol var bizde karbonhidrat ve şekeri kestik umarım düzelir
Agul- twobabymommas benim de şeker yükleme normal gelmişti . Bu güne kadar da hiç söylemedi böyle bir şey . Takip edelim haftaya bi daha bakalım dedi inşallah yolunda gider herşey en iyisi ben de tatlıyı keseyim