Efraimmm Hep imrenirdim bu butonu olanlari merak ederdim Allah banada nasib etti ahh birde bebiş doğdu anketi yapsaydım
Efraimmm elifinilki27 hiç sorma yaaa haftalar ilerledikçe çok seviniyorum falan ama bebiş doğdu butonu biraz doğurma hissini koyuyo içine cokmerak ediyorum butona basarak mi basmasammi acaba basınca ne olcak kafamın ici deli sorular
Efraimmm dilarakocc kız vallaha olecem meraktan basan varmı acep postmu açsak yaaa 🤣🤣🤣bu merak beniahvedecek