Kelebekk-0307 ben de dün doktorumla konuştum 10 yıl içinde olunmadıysa 2 doz olunmalı dedi sağlık ocağında da tek doz yeterli olmaz dediler el mahkum olacağım artık 🤨
Anneoluyorummmm doğuma kadar her an olunuyor diye biliyorum son 1 ay hariç sanırım emin değilim 🌸