SahraKubra Gzmhsyn bizde 38+1 olduk bebek 4500 gram doktor normal zor dedi 🙈 Bakalım sezaryen ne zaman olacak
SahraKubra Anneoluyorummmm biz 36. Haftaya kadar normal düşünüyorduk özel hastahaneden takibim yapılıyordu ama özeldeki doktor biranda plesanta Previa tanısı koyup fakülte hastahanesine sevk etti bir de bebek de iri imiş öyle olunca son dakikaya kaldı herşey
SahraKubra Selin12- büyük ihtimalle bu hafta gelecek olur dedi doktor riskli gebelik olduğu için 3 profesör istişare edip karar verecekler