Merhaba arkadaşlar dün sol tarafımda aşırı siddetli bir ağrı ile acile gittik eşimle ve sol tarafımdaki böbreğimde taş olduğunu söyledi doktor. O an dünyam karardı ilk gebeliğimde de safra kesesi taşı ağrısı çekmiştim her gün acile gidiyordum ve yatışlarım da olmuştu. Ve şimdi de böbrek taşı 😔 doktor safra kesesinden daha acı verdiğini söyledi tedavi uygulayamıyoruz dedi malesef 13 haftalık hamile olduğum için sadece parol içiyorum. Bir de böbreğime iltap olduğu için arada ateşim çıkıyor titreyip üşüyorum o an inanın tüm vücudum kasılıyor tirtir titriyorum çok ama çok kotu oluyorum. Aranızda benim yaşadığım bu durumu yaşayan var mı acaba tek çare bol su ve az limonlu su diyorlar taşım küçük büyümeden düşürmek istiyorum daha hamileliğin çok başındayım nasıl dayanicam bilmiyorum. Aşırı ağrım oluyor çok çok fazla. Ve inanın günde 3 4 litre su içen biriyim yani zaten fazlasıyla içiyorum nerden nasıl beni buldu bilmiyorum çok koruyorum ve çok canım yanıyor 😔😔