Nurdanb İlk nasil bisey hissettiniz o olduğunu nasıl anladiniz nasıl bir farklılık vardı bahseder misiniz rics etsem⚘
Yesilim23 Nurdanb canım 19+4 üm son bir hafta icinde hissetmeye başladım sanki içimde kelebek varmış gibi böyle pıt pıt atıyor hareket ediyor 🥰
Asena17 Nurdanb 18 de hissetmeye basladim ama nasil anlatsam bilemiyorum zaten farkli birsey oldugunu anliyosun inan bana tekme atmaya baslayinca anlarsin cok farkli
Minigim24 Nurdanb ilk 16. Haftada çok hafif pıt pıt şeklinde bişeyler hissettim 18 de artık tam anlamıyla hissettim şimdi 33 teyiz bildiğin her hareketini hiisediyorsun artık 🥰
gizzzy35 Brvndkm Canım sen çok stres yapıyorsun görüyorum hep seni. Evet kaybın var önceden benimde var çok zor biliyorum. Ama stresin bebeğe de geçiyor. Ben çok geç hissettim. 20 de başladı sonra durdu 24e kadar. Şuan 28 haftalık oldum ve her gün kıpır kıpır değil. Yani bazı bebeklerinde karakteri bu. Yapma bunu
Nurdanb Brvndkm üzülmeyin normaldir mutlaka bazı bebekler çok hareketli olmayabiliyormus. Allah korusun bu konuda bir sorun olsa size zaten doktorunuz bunu söyler içinizi ferah tutun 🙏🙏
Nurdanb Asena17 ben yorumlara bakınca hissettiğim şeyin gaz olduğuna karar vermiş oldum ama böyle bisey hissediyorum ya çok hafif dalganir gibi bilemedim net olması için 3 4 hafta var öyleyse bana da nasip olur inşallah 😊🙏
Brvndkm gizzzy35 canım hem kaybım var hemde rahmimde perde var canım o yüzden çok korkuyorum inanki o perde yukarı kalkacakmı kalkmayacak mı diye birde hareketlerini hissetmeyince daha kötü oluyorum inanki
Gozde0010 Brvndkm korkma cnm benim herseyin hayrlisi bak bnmde 18 de basladi durdu suan 23 arada cok hareketli sonra duruyr muhtemelenn27 den snra nrmale biniyrmus
Nurdanb Minigim24 inşallah bende o günleri görürüm ne güzeldir hissetmek.. benim için erken öyleyse daha gaz sanırım 12+4 şuan
Dmllale İlk gebeliğim 19+5 te hissettim pıt pıt şeklindeydi bebek olduğunu anlıyorsun zaten daga önce hissettiğimi sanıyordum ama gazmış😀
Nurdanb Dmllale hmm anladım şimdi o zaman benim de gazdır ama daha altta olunca böyle dalgalaniyor gibi bi his oluyor bazen icimde demek ki gaz 😊🤦🏻♀️
Leylaa__gulser21 Bende çok erken hisedenlerdenim ben 15 haftamda hisetim bebeğimin pıt pıt hareketlerini 20 haftaya kadar sürekli pıt pıt oluyor du 20 fen sonra hareketlerini net hissetmeye başladım şuan çok şükür 27 haftadyız
Nurdanb Leylaa__gulser21 benim 12+4 çok erken biliyorum ama bisey dalgalanıyor gibi oluyor gece özellikle yada bisey yiyince filan acaba hissediyor olabilir miyim dedim 🤷🏻♀️😄
Nurdanb Handekrkr arada böyle bi kımıl kımıl biseyler geliyor gibi oluyor da ama erken benim heralde 12+4 sizin ne zamandı ilk😊
Leylaa__gulser21 Nurdanb walla canım ne diyeyim sanırım daha erken bi kaç hafta daha bekle zaten anlayacaksın bebeğin böyle damar atar gibi pıt pıt oluyor
Minigim24 Nurdanb rabbim görmeyi nasip etsin başta zaman geçmiyor gibi geliyor 12 den sonra su gibi geçiyor, 30 dan sonra duruyor yine dün gibiydi bende 12 lerdeydim aman nasıl olacak büyüyüecek mi karnım çıkacak mı hissedecek miyim diyordum 🤗
Asena17 Nurdanb olur olur merak etme bu seferde durmuyo diye delirirsin ben gece yatamiyorum tepiklerinden canimi acitiyo :D