CansuH canım bence kendini kötü hissetme burdaki herkes kilo alıyor illaki bende 55 kilo ile gebe kaldım şimdi 64 olmuşum 36 haftalık olcaz nerdeyse ve bende çirkin oldum şiştim ettim desemde herkes doğum yapınca bir anda kilolarimin gideceğini söylüyor birde eşim de tam tersi böyle çok daha guzel olduğumu soyleyip beni teşvik ediyor. Burda okuyorum bazı eşler tam tersi aldatıyor veya eşini begenmez oluyor , bence eşten eşe göre değişiyor dediğim gibi bunu en iyi bilecek kişide sensin , eşin seni gerçekten seviyorsa her halinle sever hatta onun çocuğunu tasidifin için daha çok sever ama eşin seni gerçekten sevmiyorsa hamileliği bahane eder uzaklaşır vs