Valla 9 ay 13 gündür bu anı bekliyorum o yüzden hikayem uzun olacak moral bulmak normal doğurmak istiyorsanız okuyun elimden geleni yazdım uzuuun uzun 😅😅
Cumartesi sabaha karşı beni uykumdan uyandıran gelip giden sancılarla sabaha kadar uyuyamadım ama son zamanlarda yalancı sancılarım oldugu icin Cok ciddiye alamadım. sağa dön sola dön derken öğlen 11 bucuk gibi kalkıp wc ye gittim ve akıntımın renginin kahverengi oldugunu fark ettim nişan geldiğini anladım. Sonra yataga geri yattım sancılarım devam ediyordu ama cok duramadım tekrar wc gittim bu sefer kan gelmeye başladı. Kahvaltı dus vs doktora gittim acıklıgım 1.5 cm dedi on dk bir sancın olunca gel dedi. Eve geldim o saatten sonra düzenli gelip giden sancılarım başladı. Düzenli dediysem 10 dk 5 dk 7 dk bu şekilde karışık geliyordu ama geçiyordu. Geçince bişey yokmus gibi oluyor. O şekilde ertesi sabaha kadar sancı cektim ara sıra uyuyabildim ama sürekli uykumdan uyandım tabi Nisan gelmeye devam ediyor bu kez sümüksü olmustu. Artık değişik pozisyonlar almaya başlayınca eşim öğlen 12 ye doğru hadi artık gidelim diye yalvarmaya başladı bende tamam dedim. Açılmam inşallah 2 3 cm olmustur diye dua ederken ebe 7 cm oldugunu söyledi artık doğum başlamıştı ordan kaçmayı düşündüm ama kaçamazdım 😂
Bize hemen oda verildi doğumhanenin yanında tek kişilik bir oda. Orada sancım gelip gidiyor ama ben gülüp konusuyorum sancı gelince yürüyorum kıvrılıyorum sonra geciyor. Ebe beni cagırdı rahmi uyaracagını söyledi aha dedim yandık onu da yaptı acı hissetmedim vallahi.
O işlemden sonra sancılar arttı ve bana serum bağladı suyumun patlaması içinmiş açılmam 9 cm olana kadar yürüdüm ettim ebe yine çatala çıkardı 10 cm e ulaşmak icin bişeyler yaptı en son yere çökmüş kalkamıyorum diye inliyordum😅
Bana bez bağladı ve ıkınmamı istedi ıkındıkca bi elamet geldi. En son kafayı bulmuşken çatala çıktım o anları cok net hatırlamıyorum bikaç kez ıkındım bebek kanala girdikten sonra benim icin asıl doğum başlamıştı bağırmaya başladım yani hiç çıkmayacak gibiydi sürekli ıkınıyorum. Ikınma hissi felan gelmedi bu arada kendim ıkındım. Hemen doktor geldi bebegin bası çıkmak üzere ve o an bir yanma hissiyle fışırk diye başı sonra omzu çıktı ve balık gibi kaydı gitii.
Doktorun elinde ağlayan bir bebek bana bak bebegine diyolar ama ben bakmak istemiyorum diyorum. artık tek isteğim herşey bitsin.
Sonra tabi plasenta çıktı ebe karnıma masaj yaptı ve doğum bitti. Bebegimi gördüm ay bu niye böyle çirkin diye düşünce geldi yalan yok😅 tipini yedigim
Dikiş kesi olmadı biraz bağırmama rağmen doktor gerçekten cok güzel bir doğum oldugunu söyleyip durdu sürekli tebrik etti. Muhtemelen pervasızca ıkındıgım icin bebegi hızlı cıkardım onların dediklerini hep yaptım. Sancılar 10 cm olana kadar asla zor değildi doğum icin catala çıktıktan sonra zorlandım ama o an tek düşündüğünüz doğumun bitmesi oluyor. Eve geldim emzirmeye calısıuorum doğumdan daha zor desem yalan olmaz sütüm yok😔
NORMAL DOĞURUN imkanınız varsa anlatılan kadar korkunc değil gerçekten